Dag 1 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

15 Juli 2014 | Nederland, Nijmegen

Vanavond na het avondeten ben ik in slaap gevallen en zojuist om half 10 wakker geschrokken.
Ik heb een paar uur heel vast geslapen, niet eens gemerkt dat Hanneke en haar vriendinnen, waarmee ik samen gegeten heb, vertrokken zijn naar de 4Daagsefeesten.

De eerste wandeldag ligt dus al achter me.
Vanochtend was ik om half 5 al wakker, lekker geslapen maar kort, beetje spanning was er wel voor de eerste dag.
Het is een dag geworden met het beste wandelweer wat je je kunt wensen. Lekker fris, meest bewolkt en een beetje wind.
Het grootste deel van de dag heb ik, behoudens wat opstoppingen, lekker door kunnen stappen. Stilletjes genietend van wat er allemaal om me heen te zien en te horen was.
Even rust genomen bij de catering van Joop en keurig om half 4 weer terug in Nijmegen.
Door de inspanning (40 km. lopen blijft veel) was ik na afloop wel heel moe, maar zonder zichtbare of voelbare schade aan voeten.
Morgen heb ik misschien meer woorden, nu volgen er nog een paar fotootjes die wat van deze dag weergeven.

  • 15 Juli 2014 - 22:27

    Christianne:

    Ha Marianne,
    Bij de Linge heb ik vaak aan jou moeten denken! Het was inderdaad fijn weer, zeker voor het wandelen. Maar ik vind 40 km toch erg veel, hoor! Zo bijzonder dat jij dat kunt!! De foto met Joop en jou vind ik heel sprekend. De verzorger in optima forma! Maar ook die gele bakfietsmanden, de luchtballon.....ze zeggen weer veel meer da

  • 15 Juli 2014 - 22:31

    Diny:

    Hoi Marianne,

    Het 4de deel zit erop.
    Je zult het slaapje wel hard nodig hebben gehad.
    Gek hè dat je moe bent na 40 km. Rust maar goed uit dan kun je er morgen weer tegen.
    Succes, dag 2.

    Jozef en Diny.

  • 15 Juli 2014 - 22:35

    Christianne:

    Mijn eerste reactie is nog niet af, maar kreeg hem niet meer verwijderd of aangevuld. Vandaar nu maar ...., 'dan woorden kunnen zeggen'.
    Een hele goede nachtrust en heel veel succes bij de tweede, warmere, etappe!
    Graag tot gauw meer,
    warme groet,
    Christianne

  • 15 Juli 2014 - 22:36

    Desirée Bovend'eerdt:

    Je hebt de 1e dag er weer op zitten op naar morgen. Zet 'm op je kan het en zoals ik van de week zei, ik wandel in gedachten met je mee.
    Lieve groeten van Desirée

  • 15 Juli 2014 - 22:45

    Renate:

    Heerlijk toch dat je een paar uurtje geslapen hebt. Die heb je alvast binnen ;-
    Leuke foto's heb je onderweg weer gemaakt, je komt zo echt van alles tegen. En natuurlijk de beroemde foto met "onze" Joop, ook die mag je dit jaar niet missen. Ga nog even met je voeten in het teiltje en morgen op naar dag 2.
    Groetjes Renate

  • 15 Juli 2014 - 23:02

    Marian Kleijn:

    Heerlijk toch als je zo kunt slapen. Je had het vast nodig. Fijn dat de eerste dag zo goed gegaan is mede dankzij t ideale weer. Leuke foto's heb je gemaakt. Op tv ziet het er ook allemaal gezellig uit.
    Succes voor morgem.

  • 15 Juli 2014 - 23:46

    Harrie Van Geene:

    Met grote belangstelling en bewondering volg ik je van dag tot dag. Je mag "mij" tot je sponsors rekenen.
    Namens de fraters,
    Harrie van Geene

  • 16 Juli 2014 - 00:31

    Marie-José:

    Goedemorgen Marianne,

    Vandaag staat dag 2 alweer te beginnen als je dit leest. Hopelijk ben je goed uitgerust en heb je een vroege start. De route van vandaag is misschien iets minder aantrekkelijk maar het idee dat je vanmiddag binnenkomt en er de helft op hebt zitten moet je goed doen. Ben benieuwd of de bewoner langs het begin van de route weer druk is met het wisselen van de tekst voor zijn raam en of de "agent" het verkeer weer staat te regelen. Dit maakt de 4-daagse zo leuk; 40.000 wandelaars maar wel 400.000 mensen die langs de kant genieten. Naar elkaar kijken maakt dat het voor beide partijen een belevenis wordt. Geniet ervan vandaag en zet 'm op.


  • 16 Juli 2014 - 09:40

    Jan En Toos V. U.:

    Hoi Marianne,

    Wanneer je dit leest, zit er de helft (met het beste wandelweer van deze 4 daagse) weer op. Heeft onze Henk vandaag jou favoriete bosbessen weer meegebracht? Waarschijnlijk heb je vandaag meer bekenden langs de weg zien staan, dát en al die feestelijke muziek en vrolijke mensen om je heen en niet te vergeten krachtvoer, houd je op de been.

    Marianne nog het beste voor de komende warme dagen, we zullen aan je denken.
    Groetjes en veel wandelplezier.
    Toos

  • 16 Juli 2014 - 10:47

    Frater Ferry Lemmers:

    hallo Marian.

    Pas op voor de komende hittedagen.
    Drink veel en bescherm jouw hoofd

  • 16 Juli 2014 - 20:10

    Theo Wijdeven:

    goede avond Marianne,
    Ik ga er gewoon vanuit dat je de tocht vandaag uitgelopen hebt. Waarschijnlijk zit je nu ergens te genieten van je prestatie, misschien met een heerlijk glaasje. Houdt het hoofd koel de de komende dagen. Je bent een kanjer. Groetjes aan Joop als je hem nog ziet.
    Theo

  • 16 Juli 2014 - 22:47

    Trudy Mutsaers:

    Hoi marianne
    Geweldig dat je alweer op de helft bent,gradioos!!!!
    Nog veel succes maar vooral veel plrezier
    Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

4Daagsewandelaar met een missie

Actief sinds 22 Juni 2014
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 6805

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 18 Juli 2014

4Daagse Nijmegen

Landen bezocht: