Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

13 Juli 2014 | Nederland, Udenhout

Nog niet helemaal.
Ik heb een lijstje gemaakt waarop dingen staan die ik mee wil nemen. Ik heb vandaag echt wel last van de zenuwen en denk voortdurend dat ik zaken vergeet.
Het weerbericht vertrouw ik ook nog niet helemaal. Dus mijn schoenen (2 paar oudjes, die heel lekker zitten) en jas nog ingesprayd om ze waterafstotend te maken.
Tegen zonnebrand inmiddels al een smeerseltje met factor 15 klaar gelegd en een teiltje om m'n voeten in te koelen ga ik morgen nog kopen, want ons teiltje hier thuis is gevuld met leuke waterplantjes.

Ik vermoed dat ik, als ik eenmaal in Nijmegen ben, wel relaxter zal zijn.
Morgenochtend ga ik er heen. Henk brengt me weg en de fiets gaat mee.
M'n logeeradres is op zo'n 10 minuten fietsen van de startplaats op de Wedren. Lopend daar heen gaan is geen optie, openbaar vervoer is zo'n gedoe en fietsen is gewoon een heerlijke beweging na 40 kilometers lopen weet ik uit ervaring.
Nadat ik m'n bagage gedropt heb bij ons Hanneke , ga ik me meteen inschrijven en daarna de stad in om in de juiste stemming te komen.
Ja hoor, ik heb er weer zin in.
Morgen stuur ik een volgend bericht vanuit de 4Daagsestad Nijmegen.

Ik kan inmiddels ook melden dat ik al door een lange rij sponsors gevolgd wordt:
Welkom !
NOUD, WILLEM, KIM, TANTE NEL, DAISY, MARIAN K., MARIE-JOSE, JAN EN MARIAN H., JAN EN TOOS, MIA


  • 14 Juli 2014 - 20:40

    Christianne:

    Hoi Marianne,
    wat een pracht foto's bij je verslagje! Om onmiddellijk te glimlachen! Die oude schoenen en die jonge benen! Heel, kilo's veel succes morgen! We gaan je zeker volgen, en we hopen dat het goed gaat met het weer, je voeten, de sfeer, de moed, etc. Toi toi toi vanuit Oirschot! Een goede nachtrust en een hele moedgevende start!
    warme groet,
    Christianne

  • 14 Juli 2014 - 21:14

    Renate:

    Marianne,
    Nog een nachtje en dan de komende 4 dagen vele kilometers lopen.
    Slim bedacht om een fiets mee te nemen!!
    Heel veel succes voor morgen, zet 'm op de 1e dag. Ik lees morgen graag je dagverslag.
    Groetjes Renate

  • 14 Juli 2014 - 21:33

    Marian Kleijn:

    Heerlijk toch dat je bij je dochter kunt logeren en dat nog wel 4 dagen. Dat komt helemaal goed met die zenuwen, die verdwijnen in t voetenteiltje en gaan zo de afvoer in.
    Succes deze 4 dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

4Daagsewandelaar met een missie

Actief sinds 22 Juni 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 6820

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 18 Juli 2014

4Daagse Nijmegen

Landen bezocht: